Vi modtager gerne gæster på vores bane og i vores klubhus til et firma-arrangement, polterabend eller specialarrangement.
Kontakt venligst vores arrangementskoordinator

Trine Bøgelund, kasserer@khjagt.info eller på mobil: 2972 8188

 

Eksempler på events eller arrangementer:


"Prøv at skyde" arrangement:
Hvis man ønsker at prøve at skyde med haglgevær, så kom ned på banen i åbningstiden og spørg i cafeteriet efter en instruktør. Det kræver ikke forudgående aftale ved mindre antal personer (1 – 3).

Der er ingen aldersgrænser for at skyde med haglgevær, men vi anbefaler mindst 12 år og at man under alle omstændigheder kan løfte og holde geværet i en acceptabel skydestilling i mindst 20 sekunder.

PRIS: Der betales for det antal duer og patroner man ønsker at skyde. Instruktøren koster ikke yderligere.
Haglgevær kan lånes på banen, også ”korte” versioner til junior!
Da det ikke behøver at bestille tid til dette arrangement kan der forekomme lidt ventetid da instruktøren kan være optaget af et andet ”hold”
Vi forbeholder os ret til at afvise skytter, som vi ikke skønner "klar" til at skyde

 

Polterabend (både for brud og gom), "extremsport-events", pigetur eller firmaevent:

Dette kræver forudbestilling så der er en bane og instruktør klar. Foreningen stiller våben til rådighed.
Varigheden af sådant et arrangement bliver tilpasset deltagerantal og særlige ønsker, normalt 1,5 – 2 timer.
PRIS: 25 patroner m. duer pr. person: 200 kr.
Medaljer og pokaler sælges derudover til dagspris. Efter forudbestilling også med gravering.
Eventuel forplejning i form af morgenmad eller frokost kan også aftales / bestilles.

 

Andre arrangementer:
Grupper (fx. konsortier) eller enkeltpersoner der ønsker længerevarende instruktørbistand skal bestille tid da ekstra personale skal indkaldes. Man har samme rettigheder som andre brugere af banen og må derfor forvente noget ventetid hvis der er kø ved en ønsket stand.
Da der er rift om instruktørarrangementer - book i god tid!
PRIS: Alle andre udgifter afholdes af rekvirenten.
Det forudsættes gyldigt jagttegn eller bæretilladelse.

 

Specialarrangementer:
Skydebanen og vores klubhus kan også benyttes / lejes udenfor almindelig åbningstid. Vi har faciliteter og knowhow til at hjælpe jer med afvikling af diverse dagarrangementer for op til ca. 60 personer. Stor fællessal og op til 4 gruppesteder (incl. sal). Forplejning efter ønske. Aktive "breaks" som f.eks. bueskydning, luftgeværskydning, elektronisk riffelskydning, handlebane mm. kan arrangeres. Endelig kan vi levere færdige arrangementer med landskendte oplægsholdere, events mm. Kontakt i god tid.

PRIS: Aftales individuelt.

 

Til alle vore events og arrangementer der inkludere skydning har vi en nul-alkohol politik før skydningen og forbeholder os ret til at afvise personer som måtte skønnes påvirket af alkohol eller euforiserende stoffer.

 

Ved arrangementer uden for normal åbningstid på skydebanen skal det bookes senest 6 uger før arrangementet, da det skal godkendes fra kommunen